Disclaimer


Disclaimer

By accessing this cumaujicoba.blogspot.com's blog you have understood and agreed to all the terms and conditions (the contract) that apply to your use of this blog (blog), as described below:

I make this blog (blog) to publish useful stories and stories (God willing) and to exchange information and knowledge about the news and I think that readers are ugly and listeners, and good news comes from inside and outside the country.

In each article there may be no date, month and year of writing. The information contained in this blog please use as reference or knowledge only signal. I post on the basis of what I know and get both in print and electronic media. I do not guarantee that all information received is accurate and complete, so I am not responsible for any errors and delays in updating the information, or for any damages arising from the procedures relating to the use of information on this blog, and I am very grateful if any readers who are willing to say not to update Articles I've written through the comments field.

In this blog (blog) there may be some links to other sites I meant to complete the information I posted. So I am not responsible for the content or changes in the content sites I link.

Any reader of this blog allows to comment on a written record of comments is the responsibility of each commentator and there is no element of RACISME;

Writings in this blog post are owned by and do not reflect the position of the agency by which the author works.

Thank you for visiting CUC, please come back.

=========================

تنصل
عن طريق الوصول إلى هذا cumaujicoba.blogspot.com يعتبر بلوق (المدونة) الخاص بك قد فهمت ووافقت على جميع البنود والشروط (العقد) التي تنطبق على استخدامك لهذا بلوق (المدونة)، على النحو المبين أدناه:

أجعل هذا بلوق  (المدونة) لنشر القصص والحكايات النافعة (ان شاء الله) و لتبادل المعلومات والمعرفة حول الأخبار وأعتقد أن القراء البشعة والمستمعين، والأخبار الجيدة تأتي من داخل البلاد وخارجها.

في كل مادة من المواد قد لا يكون هناك تاريخ والشهر والسنة من الكتابة. إن المعلومات الواردة في هذا بلوق يرجى استخدام كمرجع أو المعرفة إشارة فقط. أنا آخر على أساس ما أعرفه والحصول على حد سواء في المطبوعات والإعلام الإلكتروني. أنا لا نضمن أن جميع المعلومات الواردة دقيقة وكاملة، لذلك أنا لست مسؤولا عن أي أخطاء وتأخير في تحديث المعلومات، أو عن أية أضرار تنشأ من الإجراءات المتعلقة باستخدام المعلومات الموجودة على هذا بلوق، وأنا ممتن جدا إن وجدت القراء الذين هم على استعداد لنقول عدم تحديث المواد لقد كتبت من خلال حقل التعليقات.

في هذا بلوق (المدونة) قد يكون هناك بعض الروابط لمواقع أخرى قصدته لاستكمال المعلومات أنا نشر. لذلك أنا لست مسؤول عن محتوى أو تغييرات في مواقع المحتوى يمكنني ربط.
    
يسمح أي قارئ من هذا بلوق التعليق على بسجل مكتوب من التعليقات هي مسؤولية المعلق كل وليس هناك أي عنصر من RACISME؛

كتابات في هذا بلوق وظيفة غير صاحبها ولا تعكس موقف الوكالة التي يعمل بها المؤلف.

شكرا لكم لزيارة CUC، ترجى العودة.

0 Response to "Disclaimer"

Post a Comment